Centre Metal·lúrgic

Recordar password



ÀREA COMERCIAL
  • Elaboració del Pla Comercial

  • Creació d'una Política Comercial.

  • Anàlisi de l'estat comercial de l'empresa i de les possibilitats de creixement

  • Plantejament estratègic de l'àrea: objectius comercials i estratègies de venda per a aconseguir-los

  • Gestió del client: anàlisi, classificació i segmentació dels clients per a platejar accions focalitzades

  • Com enfocar la prospecció de mercat a èxit

  • Previsions de vendes: històrics, previsions i pressupostos comercials

  • Elaboració d'un protocol comercial.

  • Creació del discurs de vendes i/o telemàrqueting.

  • Disseny de la xarxa de vendes i distribució.

  • Avaluació i capacitació de l'equip comercial i de vendes.

  • Millorar la gestió de l'equip de vendes: com liderar i motivar els comercials.

  • Desenvolupament de les habilitats comercials necessàries.

  • Aprendre tècniques de comunicació interpersonal per connectar millor amb els clients.

  • Assessorament sobre el procés de negociació comercial.


  • ÀREA DE MÀRQUETING
  • Elaboració del Pla de Màrqueting.

  • Creació d'una Política de Màrqueting.

  • Plantejament estratègic de l'àrea: objectius i estratègies de màrqueting per a aconseguir-los.

  • Avaluació del Model de Negoci i plantejament de canvis per a potenciar-lo.

  • Anàlisi estratègica de màrqueting: detecció de noves oportunitats de negoci.

  • Conversió de debilitats internes en fortaleses empresarials.

  • Cerca del valor afegit i diferencial per a potenciar el creixement empresarial envers la competència.

  • Definició de la missió i de la visió de futur de l'empresa. Pla d'acció per a cristal·litzar-les.

  • Creació de noves línies de negoci i/o productes/serveis.

  • Revisió de les tarifes i les polítiques de preus, amb el corresponent estudi de marges comercials.

  • Recerca de nous canals de distribució.

  • Establiment de les relacions i sinergies necessàries per al desenvolupament del negoci.

  • Pla de màrqueting digital: social media digital, posicionament SEO i SEM, auditoria web, campanyes E-mailing, etc.

  • Disseny d'un pla de comunicació.

  • Confecció de campanyes promocionals.

  • Disseny i/o millora de la imatge de marca: imatge corporativa i de marca identificativa, material corporatiu, packaging, vídeos, etc.

  • Suport en l'organització d'esdeveniments promocionals: fires, actes, etc.

  • Gestió de les xarxes socials.

  • Externalització del departament de màrqueting.


  • Contacte: Sra. Alícia López - Directora del departament - Tel. 937457810 - Email: marqueting@centrem.cat

    Associats
    SITJAS MOTOR SL

    Gremi de Tallers de Reparació i Venda d'Automòbils i Recanvis de Sabadell i Província de Barcelona
    c./ Concepció, 40 - 08202 Sabadell - Barcelona * Telf.: 93 745 78 12 * Nif:G58361957 * Nota legal
    El Gremi   *  Serveis   *  Informació   *  Acords   *  Borsa de treball   *  Atenció al client   *   Mapa web   *    Programación y diseño web Anunzia